.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماجرای حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
تلویزیون قصد جدی برای ساختن پایتخت ۷ دارد. گویا مذاکرات هم بی‌نتیجه نبوده و حتی خبرهایی از آغاز پیش‌تولید سری هفتم سریال پایتخت هم به صورت غیررسمی و درگوشی در حال انتشار است
ماجرای حضور مهران رجبی در سریال پایتخت

پیش از این شایعه شده بود که تیم سازندگان پایتخت قرار است سریالی جدید را با حال‌وهوای پایتخت در شبکه نمایش خانگی بسازند، برخی شایعه‌ها هم حاکی از ساخت فیلم سینمایی پایتخت بود. خلاصه هرازگاهی شایعه جدیدی درباره این سریال محبوب تلویزیونی دهان به دهان می‌چرخید و مخاطبان را امیدوار به تماشای آن می‌کرد.

 

مهران رجبی با حضور در برنامه جعبه سیاه درباره حضورش در سریال پایتخت برای نقش بهبود توضیح داد

 

مهران رجبی با حضور در برنامه جعبه سیاه درباره حضورش در سریال پایتخت برای نقش بهبود توضیح داد و گفت: «از من هم برای بازی در این سریال دعوت شد، اما آن زمان درگیر سریال دردسر‌های عظیم بودم. بعد دیدم مهران احمدی بهتر از من بازی می‌کند.»

 

در سریال پایتخت ۷ چه کسانی هستند؟

 

حضور محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، ریما رامین فر، نسرین نصرتی و هومن حاجی عبداللهی در سریال پایتخت ۷ قطعی است.

 

حضور علیرضا خمسه به عنوان نقش باباپنجعلی و بهرام افشاری در نقش بهتاش فریبا در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

 

سارا و نیکا فرقانی اصل و مهران احمدی در فصل هفتم سریال پایتخت حضور ندارند و به طور قطعی نیستند. البته این به معنا نیست که نقش خواهران دوقلو از سریال حذف بشود.

 

با توجه به فراخوانی سال قبل دست اندرکاران سریال پایتخت نسبت به تست بازی دو خواهر دوقلو بین ۱۸ تا ۲۵ سال، قرار است به جای سارا و نیکا فرقانی اصل، دو خواهر دوقلوی دیگری ایفای نقش کنند.

 

استارت پایتخت در بهار تهران 

 

اما از دو سه روز گذشته دوباره خبرهایی درباره ساخت سری جدید این مجموعه نمایشی در رسانه‌های رسمی در حال انتشار است. گویا این بار قضیه جدی‌تر است و باورپذیرتر. همراهی دو تن از سازندگان این سریال یعنی محسن تنابنده و سیروس مقدم در برخی از رویدادهای صنفی سینمایی، ظن ساخت سریال را در چند هفته اخیر تقویت کرده است. آن گونه در خبر روز گذشته خبرگزاری فارس نقل شده، یک منبع آگاه خبر ساخت سری هفتم پایتخت را تایید و حتی زمان پخشش را هم اعلام کرده است. این رسانه از قول یک منبع آگاه نوشت شنیده‌ها حاکی از آن است فصل هفتم سریال «پایتخت» وارد مرحله پیش‌تولید شده و به گفته این منبع از سوی عوامل پایتخت این امید وجود دارد که فصل هفتم به پخش در نوروز ۱۴۰۴ برسد.

 

او درباره بازیگرانی که در این فصل حضور ندارند گفت: در این فصل سارا و نیکا فرقانی اصل و مهران احمدی حضور نخواهند داشت.

 

جز مهران احمدی که دوباره از حضور در سری جدید «پایتخت» انصراف داده بود، غایب مهم گروه، بهرام افشاری سوپراستار و بازیگر بفروش این روزهای سینمای ایران ظاهرا به دلیل برنامه فشرده کاری نتوانسته خود را با گروه این سریال هماهنگ کند.

 

بر اساس خبری که در صبا منتشر شد، چندی پیش پیام احمدی‌نیا بازیگر، با انتشار فراخوان بازیگری برای سریال «پایتخت۷» در استوری صفحه شخصی اینستاگرام خود متذکر شد که این سریال به دنبال، یک پیرمرد ۶۵ سال به بالا مازندرانی، پسر بچه ۷ ساله مازندرانی، دوقلوهای همسان خانم ۱۸ تا ۲۵ سال و یک خانم جوان ۲۵ تا ۳۵ سال می‌گردد.

 

تیم تولید اخیراً برای نقش این دو خواهر، از بین دختران دوقلوی ۱۸ تا ۲۶ ساله، فراخوانی صورت گرفته است تا جایگزین این دو بازیگر شوند، اما هنوز مشخص نیست که این چهره‌های جدید به چه ترتیب و با چه ترفندی جانشین سارا و نیکا قبلی خواهند شد.

 

باید منتظر ماند و دید در فهرست بازیگران سری جدید «پایتخت» چه تغییراتی قطعی خواهد بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.247 seconds.